Lycklig!

Åh sitter här i min soffa och myser, känner mig lycklig. Lycklig över den jag är och allt jag har. Det som stör lyckokänslan är att jag har mensvärk så det står härliga till. Ska värma på vetekudden och äta ipren så släpper det nog.

Har ätit  korv stroganoff med ris, det gjorde jag riktigt bra. Hur gott som helst blev det. Medans jag lagade mat passade jag på att göra chokladbollar (; Smaskigt, men jag tycker verkligen inte om när man måste hålla på att gegga med händerna i smöret, blää.

Ska hjälpa till på propellern i skolan, lite imorn em/kväll och sen på onsdagen. Det hela avslutas med trerätters middag på tenoren och sen blir det kanske vidare mot falun. Det visar sig. Jag vet dock att jag ska ta det väldigt lugnt, för jag ska upp tidigt på torsdag.

Mamma och pappa har vart här, vi har mätt och donat för jag ska sätta in badkar. Längtar så mycket efter ett långt härligt skumbad, ett glas vin, lite musik och kanske en bok. Vilket lyx! Mer vardagslyx åt folket!

Nu ska jag äta chokladbollar, titta på Lipstick Jungle, hoppas att min mensvärk går över och njuta av att vara lycklig!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0