Typiskt!

Jobbade som bartender igår kväll, och det var ganska lite att göra. Så i början av kvällen så stod jag och funderade på alkoholfria drinkar. Jag är nämligen usel på att blanda sånna och det brukar alltid vara några som frågar efter det. Nåja jag provade blanda och den blev fantastiskt god, och det var inte bara jag som tyckte det utan mina fem "försökskaniner" också. Jag var sjukt nöjd och såg med förväntan fram emot att någon skulle komma och beställa en alkoholfri drink. Tror ni att det var en endaste liten person som kunde beställa en alkoholfri drink?? Nej inte en, typiskt. Ska fundera ut vilken alkohol som kan tänkas passa bäst i den drinken, så ska det bli min "jag gör en god drink" drink nästa helg. Måste verkligen fundera på vad som kan tänkas passa bäst.

Nej nu ska jag gå och sova.
/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0