Trasig mobil

Nu har jag vart till stallet och gett hästarna lunch och mockat. Har handlat och nu ska jag åka och hämta ut paket, spännande va(;? Sen ska jag tillbaka till stallet och fixa maten och ta in min lilla fryslort till häst. Han var genomblöt när jag gav dom lunch.. Det verkar inte som att Chilton fick någon lunch igår, stackars liten..

Måste gå iväg med min mobil, den funkar halvbra. Har den brevid mig och det lät som att jag fick sms men nix det finns inget nyss. Ehm så om ni hör av er och jag inte svarar så kan det vara min mobil som har fått ett bryt.

Nej nu ska jag skynda mig iväg och ta in mitt lilla hjärta. Ja jag vet att han är bortskämd, men han gillar det och det gör jag med(;

/tiny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har bokat biljetter!!!!:-) Fanns ett fåtal kvar men jag knep 7 st:):) jag är såå glad och vi ska ha så kul:-)

2009-02-06 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0