Söt!

Oj oj, nu vet jag vad bakfylla innebär. Har aldrig vart så dålig. Men heeey vi hade sjukt kul igår!
Vi drack drinkar, vi sjöng singstar, vi dansade och hade grymt kul!
Nu börjar jag återhämta mig litegrann. Funderar på antingen en promenad till Åselby pizzeria eller göra mat. Inget av alternativen känns lockande men jag är vrålhungrig. Alternativet är att beställa hem men det känns så drygt när man måste beställa för minst 100 kr. Såååå hungrig är jag inte.

Var och fikade hos min bror idag, lite födelsedagskalas. Deras son är så himla go. Helt utan anledning så utbrast han, MIN jaja och slängde sig om min hals och gav mig världens bamsekram. Lite senare så sa min bror, vet du det här är min syster och gav mig en kram. Min brorson blev jätte arg för jag var bara hans, ingen annans. Söt unge det där.

Nu ska jag slöa i soffan! Hoppas ni haft en härlig söndag!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0