Slut..

... som människa. Så känner jag mig nu. Fick lunch sällskap, det såg länge ut som att jag skulle få äte ensam men vi satt där 4 tappra själar. Den ena blekare och mer bakfull än den andra, och en lyckligt lottad som var chaufför igår.

Har pluggat makroekonomi hela eftermiddagen, det var sådär. Inte så kul men det gick bra i alla fall, men man är ju inte vassaste kniven i lådan med blykeps på. Men jag tror jag har fått lite kläm på det där nu.

Ska sova nu, har inget val om jag ska orka jobba ikväll. Kanske hinner plugga lite innan, eller pyssla lite här hemma. (behövligt!)

Ska även äta middag med mamma. Mysigt men gah blev ju massa saker att göra i alla fall. Finns bara en sak att göra nu, full fart mot sängen!

/tiny


Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut gemensam förfest låter super verkligen!!=) Det kör vi på!:) KRAM

2009-02-05 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0