Planerar.

Imorn blir det plugga och rida. Måste vara effektiv i stallet imorn, så att jag hinner plugga mycket. Det brinner i knutarna för tentan på lördag. Ska ev. hinna med att fika med Anna det beror lite på hur det ser ut med plugget. Ska på öppningen av Make up Store i Falun också. Blev ledig imorn kväll, ganska skönt för då kan jag plugga. Men jag är sugen på att gå ut men det borde jag inte. Kommer nog inte göra det heller, för det skulle ge mig mer ångest än nöje när jag vet att jag borde vara hemma och plugga. Antagligen ska jag skriva en dugga på måndag, i statistik. Inte mitt favoämne men det måste göras. Frågan är när ska jag plugga till den? Får bli lördag efter tentan, ialla fall en stund innan jag ska jobba. Sen får jag plugga på söndagen. Tror att det är en ganska lätt del i alla fall. Inte så mycket räkna. Ja sen är det bara att börja plugga för internationella ekonomi tentan nästa lördag. Jää mycket plugg. Och efter tentorna måste jag ta igen lite på redovisningen och handelsrätten. Men det är roliga ämnen så det känns ganska lättsamt. Speciellt om man jämför med dom andra tre ämnena jag pysslar med nu d:
Nu ska jag lägga mig och läsa om finansräkenskaperna, erkänn att ni är avundsjuka(; Sen sova!

Godnatt!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0