Obehagligt

Har kommit hem från stallet för en stund sen. Red på banan och Chilton var jätte söt och kämpade på allt vad han orkade. Blev en riktig genomkörare, och han skötte sig riktigt bra. Förrutom i början men han skärpte ju till sig.

Folk som inte förstår när man inte vill ha mer med dom att göra fastän man uttrycker sig väldigt tydligt går mig på nerverna. Tycker det blir obehaligt.. Nåja hoppas verkligen att budskapet har gått hem nu. Men det jag blir mest frusterad över är att det verkar inte bättre än att någon har gett person i fråga mitt nummer. Tycker inte om att någon har gett ut mitt nummer utan att fråga mmig om det är ok först.

Nej nu ska jag slänga i en tvätt till sen ska jag räkna lite och så laga mat.

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0