Mer komplimanger! (=

Har funderat mycket på det här med självförtroende och vad som påverkar det. Elaka kommentarer är ju en sak som kan påverka. Men elaka kommenterer från personer jag inte känner bryr jag mig inte så mycket om. Men kan det inte vara så att uteblivna komplimanger kan påverka? Varför är man så dålig på att säga komplimanger till andra människor? Jag försöker verkligen att bli bättre på det. Jag vet själv hur glad jag blir, så min uppmaning är fler komplimanger åt folket.
Fast jag försöker bygga upp mitt självförtroende själv, utan att vara beroende av andra. Jag har lyckats ganska bra, ja förrutom idag. Men jag ska snart gå och duscha och på vägen ska jag ställa mig framför spegeln och berätta för mig själv att jag är fabulous!

Blev inget Stockholm idag, kände mig alldeles för trött och seg. Men det blir ju säkert fler gånger. Är ganska nöjd med att ligga här på min soffa och slöa. Är ju Beck på tv, fast just den här är ingen favorit. Ska nog gå och ta en dusch sen blir det nog någon anna film. Har en Irene Huss film som jag inte sett hemma, men jag vet inte om jag törs se den själv. Hihi tycker faktiskt dom kan vara ganska otäcka. Jag kanske är fånig men heey jag vill ju kunna sova inatt!

Hoppas ni haft en trevlig söndag!


Gillar den här låten skarpt!


Jag tycker det är jätte mysigt med all snö ute, men det här får mig att längta efter sommar!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0