Lunch

Måste hitta lunchsällskap, och jag vill äta matpalatset. Det finns inget annat som duger en dag som denna. Blykepsen är på. Lite tungt är det. Insåg nyss en lite rolig sak, jag tyckte Peppe var så extremt kort igår, bara ett halvt huvud längre än mig, men jag kom just fram till att han kanske inte var så kort ändå. Jag hade höga klackar på mig, hehe. Anledningen till att jag ens gick fram var ett vad, och sånna förlorar man inte (;

Gick bra i stallet i alla fall, var lite trött men jag är glad att mamma följde med. Trevligt med lite sällskap och tacksam för hjälp!

En dusch och en hårdbröd smörgås, så ska vi se om jag vaknar till sen(=



Ha en bra dag!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0