Laddar!

Wiiiie känner mig så laddad för ikväll. Vet inte vilka vi blir, det enda jag vet säkert är att Ingela kommer hit och därför vet jag att det blir kul ikväll! Jag håller på att städa upp här, har insett att jag har antingen för mycket kläder eller för lite galgar. Hm måste vara för lite galgar eftersom jag på något underligt vis känner att jag aldrig har något att ta på mig d: Konstigt det där. Håller på att fundera över kläder. Tror att det blir jeans och ett linne med djup urringning i ryggen, så att min fabulous tatuering syns (;

Hur tentan gick?? Ingen aning och jag tänker inte grubbla över det, det märks så småningom när resultatet kommer!

Ska sätta kameran på laddning, kanske dyker upp kort från kvällen sen(;


Jag går runt och undrar varför jag känner mig småyr, kom på att jag inte har ätit sen frukost! Kanske dags att ändra på det(;

Nu ska jag äta, städa klart och dansa runt här hemma. Är på så grymt bra humör!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0