Kyckling

Sitter här och har nyss mumsat i mig kyckling som blev över efter min och mammas middag. Gott som tusan!
Har varit och jobbat, uscha vilken seg kväll men men ska väl vara sånna ibland med antar jag.
Funderar på hur jag ska göra i helgen, ser inte ut att bli Stockholm ialla fall inte Cosmopol. Men sen fick jag en idé om att åka med Karro ner och se hur hon bor. Det här är inget jag har diskuterat med Karro, utan det är något jag kom på för fem minuter sen. Är ju bara ta med skolböckerna, så kan jag roa mig medans du jobbar måndag förmiddag och sen åka med hem igen. Karro, vad tycks? Jag måste fundera lite mer, det är mycket nu(=

Jag ska gå och sova nu, är sjukt trött och fortfarande lite bakis om jag ska vara helt ärlig. Det kostar att ligga på topp!
God natt!

God natt på er, är helt slut!!!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0