Klantigt!

Sitter här i soffan, igen. Har tagit en riktigt lång varm dusch för jag var så himla frusen efter stallet. Nu börjar jag äntligen tina upp. Har faktiskt ont i foten, ja foten jag stukade i maj förra året. Typiskt, men hoppas att det släpper är lite konstigt för jag har inte gjort nåt speciellt. Eller jag råkade vrida till den lite lite tidigare. Satt i soffan och hade foten mot bordet och råkade vrida lite. Klantigt.nu (=

Pratade lite med M i stallet och hon sa ett ord som verkligen stämmer på mig just nu, oinspirerad.  Känner mig inte så pepp att göra någonting. Fast jag försöker hela tiden peppa mig själv oich vara lite positiv. En utlandsresa till sol och värme hade nog kunnat muntra upp!

Mallan hon är en tjej som kan munta upp. Haha helt galet, ser ut som att hon har ordnat lite äventyr åt oss ikväll. Jag borde vara hemma och plugga, men heeey jag kanske får inspirationen tillbaka= Lätt Värt(= Hinner plugga sen, får se till att det inte blir så sent. Om vi inte blåser bort såklart (= Kanske ska sätta på mig nåt annat än en handduk..

Hoppas ni får en trevlig kväll

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0