Kallt!

Skit vad kallt det är ute. Fick vänta 55 minuter på bussen i stallet. Satt i Chiltons box han har undersökt mig från topp till tå på jakt efter godis(= Sötnöt. Kul att det är någon som uppskattar mitt sällskap. Idag är det nog lite svårt att uppskatta mig som sällskap eftersom jag idag jobbar under namnet bitterfitta.

Var och köpte pizza, låg en tidning så att dörren inte skulle åka igen. När vi kom tillbaka låg inte tdiningen där längre. Utelåsta, tyyypiskt. Jag orkade inte bli arg så jag skrattade istället. Jag hade inte ens telefon på mig, men det hade grannen. Som fick ringa och väcka en annan granne så han kunde komma ner och öppna porten. Tur att han svarade.

Vem fan förstår låset? Och vem fan sparkar bort tidningen när det sitter lapp på dörren? INTE OK!

Har sett Madagaskar 2, den var bra, inte lika bra som första men bra.

Skola, rida och bio imorn.

Sov så gott!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0