Heldag i skolan!

Har haft en heldag i skolan, är helt slut nu. Vi har förberett inför propellern imorgon, släpat massa bord och möblerat. Tur att vi fick smasik american take away pizza (; Har så mycket saker jag borde göra men jag orkar verkligen inte. Är så trött så jag kan knappt hålla ögonen öppna. Men jag måste vara vaken så jag kan hänga tvätten. Har tvättat en klänning som jag tänkte ha imorgon kväll. Kommer bli grymt kul med middag och lite kåren sen får vi se vad som händer. Antingen så blir det kåren hela kvällen, en sväng ner på stan i Borlänge, eller så bär det av till falun.


Hmm onsdagen på Harrys tror jag, efter invigningen på Make Up Store!


Från samma tillfälle som förra bilden.

Bild från i måndags.

Orkade inte leta bland festbilderna från i lördags så ni får hålla till godo med dom här så länge. Ska ta med min kamera ut imorn också! Kanske kommer bilder från helgen imorn. Eller imorn hinner nog jag inte för jag ska till skolan till 7.20 och blir där hela dagen, ska hem och duscha och byta om snabbt och sen på trerätters middag! Kommer bli skitskoj!
Nu ska jag sova! Elller ja ska hänga tvätten såklart!
/tiny

Kommentarer
Postat av: CC

schyssta bilder! Scotts närmar sig! :D

2009-02-17 @ 23:20:32
URL: http://randomprestige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0