God natt!

Jag har försökt att vara positivt inställd till internationella ekonomin och jag tyckte det gick ok ända tills jag skulle läsa om Walras Law. Den är säkert skitenkel men orka bry sig.. Måste försöka vara lite positiv annars går det åt skogen. Om jag bara fokuserar och pluggar på så kommer det gå vägen, men om jag fastnar i att det är tråkigt.. Ja då hittar jag saker att göra hela tiden och då blir det inte mycket plugg.

Alex tyckte vi skulle gå ut ikväll, eller ok från början var det mitt förslag men jag var inte så seriös. Jag orkar inte. Det är kallt ute, jag är trött och det kliar i min hals. Dessutom måste jag vara pigg imorn så att jag orkar plugga hela dagen. Med en liten paus för Chilton.

Nej hörni nu slännger jag in handduken och går och lägger mig. Och jag vet att det kan låta helt sjukt men Annas bror har TVÅ ögon. Det ni.

God natt!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Thea

Nej är det sant! Har Annas bror två ögon?! asg

2009-02-13 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0