God natt!

Sitter här och försöker bli lite trött så att jag kan somna. Har jobbat och det har vart ganska lugnt. Passade på att göra dealer test, gick helt ok faktiskt. Men jag blir så sjukt stressad, måste lära mig att släppa pressen lite. För jag måste öva så att jag kan slå min chefs rekord. Frågan är inte om, frågan är när d:

Imorgon ska jag äta brunch på kuplen med I, kommer bli både gott och  trevligt. Kanske ska passa på att kila förbi systemet och köpa hem lite vin som jag ska mysa med när jag fått in badkaret! Får det antagligen på lördag, sen blir det bada varje dag(=  Skulle vilja hinna åka längdskidor imorn igen. Ska kanske leka en stund med min brorson, hämta pappa på tågstationen och äta middag med mamma och pappa innan jag ska åka och jobba. Just ja måste städa också. Så det blir fullt upp imorn. Ska såklart till stallet också men det tar inte så långt tid nu när han har lös sko och får vila.


Älskar den här bilden på Chilton!

Nej nu måste jag sova, börjar bli riktigt trött!
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0