Full koll!!

Jag har haft stenkoll på läget idag. Ehm först skulle jag handla för jag är grymt sugen på ugnspannkaka. Jag kom ihåg mjölk och mjöl men glömde såklart äggen. Och då stod jag ändå och tänkte på hmm inget mer jag behvöer till pannkakssmeten.. Får bli en promenad imorgon eller så får jag äta det en annan dag.
Nästa sak var när jag kom till jobbet ochinser att hmm det är nog inte jag som jobbar här idag eftersom en annan tjej redan var där. Efter ett samtal så fick jag vackert gå vidare till Engelska. Jag HAR koll! Jag lovar. (=
Just i stallet så frågade jag F när hon skulle rida imorn, och hon skulle rida på morgonen. Jaha vad synd sa jag för jag har lunch imorn. Men när jag började titta efter så hade jag inget stallpass alls imorn. Skärpning Sandy!! Måste börja använda min kalender mer!

Annars har det inte varit några större sensationer idag heller. En väldigt negativ sak, när jag  började räkna lite inför nästa månad. Det ser mörkt ut. Minst sagt. Kan betala räkningarna men that's it. Då blir man så himla glad, eller inte. Kommer inte vara någon glädje när dom här pengarna kommer, eftersom dom försvinner lika snabbt igen. Å andra sidan får jag väl vara glad att det över huvudtaget kommer in pengar. Annars skulle det bli lite trist för räkningarna skulle ju garanterat komma ändå! Någon som har pengar över så, skicka dom till mig det är ok! Jag lovar (;

Vart en tokseg kväll på jobbet, men skönt att komma hem i alla fall. Jag älskar min lägenhet, är alltid helt underbart att komma hem. Riktigt nöjd med mitt inköp. Sen att det finns lite saker jag skule vilja göra med lägenheten för att få den ännu bättre, det är väl som det är. Just nu finns inte riktigt dom pengarna, men den dagen kommer också. Men det är inget som akut behöver göras. Mer än att städa upp bland mina kläder men det kostar ju inget (:

Hoppas ni sover gott det ska jag göra snart!



 
Haha har ni sett det här? Helt underbart roligt!

/tiny 

Kommentarer
Postat av: Gubben i lådan

Strykjärn uthyres: 200:-/h



riktigt kul klipp.

2009-02-12 @ 11:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0