Förlåt stallet..

.. känner att det spårade ur. Men vi var ute liiiite för länge och jag har sovit liiiite för lite inatt.  Jag frös när vi kom tillbaks, så jag grät nästan. Värmde mig på Chilton. Jag och F har fått tagit farväl av händer, fötter och Fifi.
Nivån på oss idag var inte hög men det är väl sånt som händer? Det var skönt att flamsa och få vara sig själv för en stund d:

Jag hinner inte skriva mer nu har bråttom. Jag ska på bio coh se Benjamin Buttons otroliga liv. Hoppas han hade ett roligare liv än mig och att han inte behövde frysa om fötterna, det återstår att se. Skriver en rapport när jag kommer hem, kanske även slinker med lite mer om stalldagen.

Ha en bra kväll så länge!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0