Droppen som fick bägaren att rinna över..

var när jag kom hem efter en skitkväll så kommer jag inte in i min port. Jag kan låsa upp cykelförrådet, porten brevid men inte min egen. Jag får in nyckeln i låset men kan inte vrida om. Jag skulle kunna flippa ut för mindre efter den här dagen.. Ringde en vän medans jag väntade på att dom skulle ringa upp om upplåsningen, jag var nog inte så trevlig. Nåja medans jag väntade så klickade det till och dörrarna öppnades för dagen. tack för det. Jag frös inte ihjäl (vilket iofs hade haft sina klara fördelar) och jag slapp betala för att dom skulle öppna porten. Det hade iofs vart intressant  och se om deras nyckel funkat.

När jag kom in ringde jag samma vän och spydde ur mig.. Han sa att jag började låta som en bitterfitta, men konstaterade att jag får låta så hela dagen. Söndagen alltså. Jag ska vältra mig i min egen bitterhet. Tips: Om ni vill prata med någon trevlig idag (söndag), så avråder jag er att prata med mig imorn. Om det inte händer någonting sjuuuukt bra. Kan inte ens komma på nåt som skulle va så bra. Jo förresten men det kommer inte hända..

Nu ska jag äta plopp och ipren. Plopp för sinnet och ipren för nacken. Har jobbat 4 dar i rad och idag var jag nog välidgt spänd.. Dejt med vetekudden blir det.


God natt! Hoppas allt är bra med er!
 
/tiny (bitterfittan d: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0