Benjamin Button

Vilken otrolig film. Den var annorlunda, den liknar ingenting annat jag sett . Ni borde se den! Det har sina fördelar med att bli sen från stallet. Jag hann inte sminka mig, det var nog bra det. För jag hade vart svart i hela ansiktet av mascaran, det kan vara så att vi grät en liiten skvätt. Jag gråter iofs till nästan alla filmer, men det är inget jag vill prata om. Det är vår lilla hemlighet(;

Poster
Se den!


En annan hemlighet är att när jag skulle köpa lösgodis och jag skulle lägga i nåra sista Geisha så gick påsen sönder, ramlade i golvet. Allt goids åkte ut över golvet. Jag kände att det var min dag, idag. Idag också. Känns som att alla dagar är mina nuförtiden. Plockade ihop en ny godispåse och betalde och kommer aldrig mer gå in på hemmakväll.

Åter till dagen i stallet. Jag tror jag flamsar som mest när jag mår som sämst. Låter kanske lite konstigt men om man flamsar så glömmer man allt om det så bara är för fem minuter. På bussen hem bröt jag ihop, F började prata om svart dökött, jag tjöt av skratt. Typ som när man var 14 och inte riktigt kan behärska sig. Fast vad gör det om 100 år?
I stallet lärde jag mig att man frysa om HELA fötterna. Det var faktiskt det värsta jag vart med om länge. Jag la mig inlindad i Chiltons tjockaste täcke och värmde mina fötter på Chilton. Jag ÄR normal och jag sätter alltid säkerhet i första hand. När jag äntligen blivit "varm" så orkade jag inte sätta på mig ridstövlarna så jag sprang runt i stallet i raggsockor. F tyckte jag var lite konstig när jag var upp och hämtade hö utan skor, jag förstår inte varför? Det är väl ganska vanligt att man gör så?  Har lite roliga kort på min mobil från stallet men jag tror inte jag ska lägga upp dom här. Tror att det kan bli dålig stämning.. För övrigt så fryser jag fortfarande. Och då har jag ändå tagit en varm dusch.

Dom har fixat min port nu, kul att jag kunde komma in i mitt eget hem. Fabolous!


Nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort(=

/tiny


Kommentarer
Postat av: F

Hahahahahaha! Alltså, denna dag går på repeat i min hjärna, om och om igen. Allt från dig på golvet till dundrande galopp till dökött och raggsockor! :P Vad tror du om heltäckningsmattor i stallet? Då skulle man t.o.m kunna gå barfota.. hmm verkligen något at fundera på, kanske skulle ta ett samtal med O?

2009-02-02 @ 23:06:33
Postat av: Tiny

Haha kanske lite jobbigt när hästarna bajsar på heltäckningsmattan bara.. hmm vi får lösa det!

Som sagt man flamsar bäst när man mår sämst :P Sjuk dag!

2009-02-02 @ 23:19:45
URL: http://sandralindbla.blogg.se/
Postat av: anonym

puss!

2009-02-02 @ 23:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0