Ändrade planer!

Blev ändrade planer idag. Åkte inte till skolan idag, nu kanske ni tänker vad lat hon är. Men då får ni tänka om! För jag pluggar för fullt! Men det är inte allt för skoj. Säger jag det då ljuger jag. Att storstäda lägenheten, skrubba golvet med en tandborste börjar kännas som ett alternativ. Nej jag ska försöka fokusera, vara lite positiv och kämpa på. För jag kommer klara den här tentan, så slipper jag det här jätteroliga ämnet sen (; Nu måste jag kämpa vidare!
Och glöm inte berätta för er själva att ni är fantastiska och ge en vän en komplimang!

/tiny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det skulle vara superskoj! Men jag jobbar natt på fredag så jag har nattbarnvakt då så lör känns lite tveksam. Men det hade vart jättekul! Men du är välkommen hit annars och fira alla hjärtans dag med mig och en film;)

2009-02-10 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0