8/2 - 09

Precis som jag skrev i natt när jag kom hem var det en himla kul kväll! Och man kan lätt konstatera att det inte går att se mig på kort utan jag måste upplevas d: Men hellre det än tvärtom!
Nu ska jag städa upp här och fundera på om jag ska åka till Stockholm eller inte. Kanske ska äta lite också(=

Åh jag vet inte hur jag ska göra, Stockholm eller inte.. Kommer säkerligen vara grymt kul men har jag tid och råd? Jag har så himla svårt att bestämma mig (;

Nåja medans jag funderar kan jag ju försöka göra nåt vettigare än hänga i min soffa. För om jag ska åka vill jag komma hem till en nystädad lägenhet Bäst att sätta fart!

Ha en fin dag!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0