6/2 - 09

Nu har jag ätit frukost och försökt vakna till. SKa åka till stallet ge lunch och göra klart. Sen blir det hem och plugga. Jag funderar på att äta köttfärspaj och sen köpa hem grönsaker att dippa. En riktig mysfredag allstå, tyvärr i sällskap av Makroboken. Man kan ju önska trevligare sällskap men men man får inte vara så kräsen d:

Jag har faktiskt lite bråttom så jag ska försöka fundera ut något roligt att skriva om medans jag gör klart i stallet(;

Ha en bra dag så länge!

Och glöm inte, Våga Vara Fabulous!

/tiny

Kommentarer
Postat av: M

Glömde skriva avsändare på min förra kommentar men du fatta nog att det var jag;)puss puss

2009-02-06 @ 14:04:22
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0