4/2 - 09

Hallå!
Ny dag nya möjligheter. Idag känns det mer som, ny dag mer plugg. Men jag ska tänka på min diskussionen med den okända mannen på engelska i torsdags, då kommer i alla fall lite motivation. Poängen var att man ska försöka göra saker man tycker är roliga, dom här ämnena tycker jag iofs inte är ett dugg roliga men det måste göras på vägen.
Så här ser min dag ut:
12.00 - 15.00 Stallet, ska träna på banan om det inte är för kallt. Har inte kollat dagens temperatur än.
15.00 - ?? PLUGGA. Beror lite på hur det går om jag ska fika med Anna eller inte.
18.30 - ?? Make Up Store hmm tror att det är invigning i Falun, men jag har liiite dålig koll (;
Resten av kvällen PLUGGA!
Jag ska klara den här skit tentan. Jag tror inte det ska vara några problem, men jag är som sagt ganska oinspirerad för just det är ämnet. Detsamma gäller internationella ekonomin. Nästan så att statistiken känns intressant. Nej vänta, vad sa jag nu?
Idag blir det en lite mer seriös ridning än igår. Red ut barbacka igår, hehe man måste utmana ödet lite men han skötte sig exemplariskt. (=
Nu ska jag skynda till bussen!

/tiny

Kommentarer
Postat av: M

s:) jag vet att livet är knölfullt men vår vinkväll finns i mitt huvud ska du veta, vad tror du om i början på mars?:)skulle ju vara så trevligt, bara släppa allt;)

2009-02-04 @ 12:34:05
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0