3/2 - 09

Nej nu får jag kamma till mig. Jag sov över idag igen, jag som skulle äta lunch och fira Patrik idag också. Nu fick jag höra att dom slutade så tidigt att det inte blev nån lunch, då missade jag inget viktigt d: Missade inget viktigt på föreläsningen heller har jag hört, vi hade en vikarie som inte riktigt visste vad han gjorde där. Härligt skolan!

Annars tycker jag Norr Amsberg är en för härlig ridklubb med bra koll på grejerna, NOT! Dom ringde på min mobil och frågade efter min mamma, ehm alltså jag e 22 så om det går bra får ni gärna prata med mig. Annars får jag ta cykeln hem till mamma och pappa. Bra koll redan där kände jag. Sen så börjar dom babbla om att jag ridit 16 gånger, eeeh nej för det gjorde Anna och jag slutade. Jaha men det står att du ridit 16 här? Vet du när du sa upp din ridplats?
Och jag hade ingen kalender, var stressad och på sjuuukt dåligt humör. Jag skrev ju på att papper och sa upp min plats dom har aldrig funderat på att kolla det? Eller slängde dom det när jag skrivit på? GÖR OM, GÖR RÄTT!

Ska snart gå och kolla på min termometer om jag ska rida idag eller inte, det beror på hur kallt det är. F sa att det skulle bli -16 grader idag och efter gårdagen så är jag inte så sugen på att rida om det är kallt. Men jag håller tummarna att hon hade fel!

Ser annars mörkt ut med träning eftersom jag har ont i halsen, men om vi nu ska vara positiva, ( vad hände här nu då), så blir det mer tid till plugg. Det är ju inte kul men behövligt!


En uppmaning till er alla, VVF! Våga vara fabulous!

Ha en bra dag!

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0