28/2 - 09

Det var lite små drygt att jobba igår. Mycket skrik och skrän men det var kul med hyfsat med spel hela kvällen. Det var inte helt fullt vid bordet några längre stunder men det var i alla fall folk hela tiden.

Känner att jag inte har haft någon riktigt inspiration i skrivandet på sistone, vet inte vart den tagit vägen.

Ganska mycket att göra idag, men ska försöka hinna med att träna. Jag är nog inte som alla andra för jag längtar tills helgen är slut. (= Eller nu överdrev jag lite, längtar mest till imorgon. Ska sova riktigt länge. Träna, åka till stallet och ta in hästarna. Försöka hinna se lite av Gossip Girl. Viktigast av allt, jag får badkar idag, så imorn blir det ett långt härligt skumbad och en kall cider till. Var förresten på systembolaget igår, min nya favoritcider var slut. Som vanligt.
Ha en trevlig lördag, nu ska jag sätta lite fart!

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0