27/2 - 09

Nu är jag matt. Skulle laga mat och först tänkte jag göra en vegitarisk pastasås men mina grönsaker var sådär. Då letade jag upp recept på pasta carbonara, tror ni att jag hade nå bacon?? Nej då. Åååh nu vet jag inte vad jag ska äta. Nu kändes allt drygt. Har ingen inspiration till att hitta på något gott.

Jobb ikväll, kanske inte helt oväntat va? :P Men F lyckades peppa mig, det blir vad man gör det till och eftersom jag är en rolig person så blir det säkert roligt (=

Var in på M's blogg och hon berömmer sig själv och klappar sig själv på axeln för att hon är duktig med hästar. Blev glad när jag läste det, för M är duktig och jag blir glad när människor inser att dom själva är duktiga och dessutom säger det. Jag tycker det är långt ifrån att skryta. Skryta för mig är när man överdriver och säger att man är långt mycket bättre än man faktiskt är. Förstår ni min tanke? Eller är jag ute och cyklar?

Nu till något helt annat, såg ett par sjukt snygga skor idag på kupolen. Måste ha! Tänk om man kunde få sisådär
100 000kr som man måste shoppa för, trevligt (;

 
Grymt skön låt!

Nu ska jag plocka ihop här sen blir det jobba.. Ha en trevlig kväll!

/tiny

Kommentarer
Postat av: M

Tack s!!!:-) det värmde mycket mycket=) Du är också duktig, väldigt duktig. Hoppas du också klappar på dig själv med jämna mellanrum!=) Puss och Kram

2009-02-27 @ 21:05:35
URL: http://marialindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0