24/2 - 09

Ni är lite dåliga på att delta i min undersökning tycker jag. Tråkmånsar och fegisar(=
Idag har jag haft en inte bara bad hair day utan en bad everything day, men jag var ändå tvungen att åka till kuplen och hämta min mobil som vart på lagning. Blev även en sväng på stan och smaska semlor på Almas, gött skit! Men jag har aldrig mött så mycket människor jag känner/känner igen bara för att jag har en bad everything day. Så jäkla typiskt!

Något annat som är typiskt är att Chilton trampade lös en sko idag när jag red.

En tredje sak som är typiskt, är att jag e jätte hungrig och hundögonen funkade inte på mamma. Jag tyckte hon kunde åka och köpa pizza till mig, dessvärre så tyckte vi olika. Det betyder att jag måste laga mat eller vara hungrig. Vara hungrig ligger närmast just nu faktiskt (=

Nej nu ska jag fortsätta epilera mina ben, det är inte så skönt d:

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0