19/2

Vilken stressig dag det blev igår. Även fast det var ganska lugnt under dagen så blev det sån stress eftersom det tog ganska lång tid att plocka bort allting i skolan vilket innebar att jag hade 45 minuter på mig att bli klar för middagen.
Blev kvar hela kvällen på kåren, mycket dans blev det (= Jag undrar hur Patrik mår idag? Jag försökte ringa men han ville inte prata haha.
Ligger fortfarande i sängen, ska väl gå upp och äta lite frukost, tror kanske att jag måste koka gröt. Är så hungrig.. Så ska jag åka till stallet och ge hästarna lunch och rida. Mamma och pappa ska komma hit och namnsdagsfika i em, och så är det upptakt för fotbollen innan kvällen avslutas med jobb.
Blir så arg på mig själv när jag e så där feg. Varför inte våga chansa? Slå mig med nåt hårt i huvudet.
Nu ska jag sätta lite fart här!
Ha en bra dag!
/tiny

Kommentarer
Postat av: Lina

HEJ SANDRAAA! :) du behöver en bloggmakeover! ;)

2009-02-19 @ 19:32:55
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Patrik

Tack för att du tänker på hur jag mår!!! :)

Blev nog lite mkt igår, men i skolan var jag iaf i tid imorse :) Kvällen kan nog summeras ASKALAS ;)

2009-02-19 @ 21:41:18
URL: http://paatrikreferee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0