16/2 - 09

Skönt att vakna som människa igen, igår var verkligen inte en av mina bättre dagar. Men som sagt nu mår jag som en människa igen.
Ny vecka, nya möjligheter. Den här veckan bjuder på jobb tors, fre(?) och lör. Black jack på torsdag och resten i bar. Känns faktiskt kul att jobba till helgen, men nu har jag vart ledig två helger också så jag har hunnit göra lite annat. Annars till veckan blir det mycket Chilton och mycket träna. Min träning har legat lite på is nu när det har varit så mycket tentor, men nu är det bara att sätta fart igen. Inga ursäkter godtages d:
Kanske lite fest på onsdag, men det blir i så fall väldigt lugnt!

Idag är det ganska mycket att göra. Ska alldeles snart åka till skolan, gå på lite föreläsningar och jobba med ett pm som ska skrivas i extern redovisningen. Beroende på hur länge jag blir kvar i skolan får vi se om det blir en promenad till stallet. Ska hinna rida en sväng också, hoppas det inte är allt för kallt ikväll.. Måste hem och plocka ihop efter den grymt trevliga lilla fester i lördags, och så ska nog mamma och pappa komma hit en sväng. Ska försöka hinna lägga in bilderna från helgen på datorn och lägga upp lite kort här också(; Just ja undra om jag pratade med T om att gå på friskis idag. Får se vad som hinns med. Mycket beror på hur länge jag blir i skolan..

Nu är det dags att sätta lite fart här hemma! Samtidigt som jag plockar ihop här hemma ska jag nog sätta upp lite mål för den här veckan! (=

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0