13/2 - 09

Fredag den 13. Jag tror jag stannar i soffan hela dagen, nej då jag är inte så skrockfull egentligen. Men jag måster erkänna att jag inte är avundsjuk på en vän som ska operaras idag. Det kommer gå fint, och när jag tänker efter så har jag operationsskräck så det skulle inte spela någon roll vilket datum det är.

Idag kommer inte mycket spännande hända, om man inte tycker internationell ekonomi är spännande men det har ni nog noterat vid det här laget.

Igår kväll kändes det som att jag höll på att bli sjuk men jag vägrar. Det går faktiskt inte just nu. För jag har tenta imorn och måndag, tisdag ska vi göra klart ett redovisningsarbete. Jag mår bättre idag men det kliar i halsen. Jag ska ladda upp med massa frukt, dricka massor av vatten och och sköta sömn och mat. Jag kommer inte bli sjuk för det har jag bestämt!!

Ha en bra dag!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0