10/2 - 09

Godmorgon!
Sitter i soffan och myser med frukost. Tror jag måste börja gå upp lite tidigare så att jag får mer tid att äta frukost. Tycker det är så himla mysigt att linda in sig i en filt och titta på the voice och äta lite frukost. Ser lite mörkt ut att hinna med bussen för som sagt jag är så himla seg att äta på morgonen. Men jag får åka och gå på 2/3 delar av föreläsningen idag också. Får göra mig klar och sen plugga medans jag väntar på lämplig buss. Men helst skulle jag vilja mysa kvar i soffan, kanske koka en kopp te och bara ta det lugnt ett tag.

Har fortfarande ganska ont i min fot trots att jag hade på aloe vera och zon igår kväll. Dumma fot, läääääääk!
Nej nu måste jag gå och klä på mig och sminka mig(; Så här kan jag ju inte gå ut d:

Hoppas ni får en bra dag!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0