Trött!

Tacopajen blev kalasgod! Jag är mästerkocken i stövlar.

Självklart krockade dressyr km med dalaexpot som jag ska jobba på, och dessutom måste man rida där för att komma till ridbanan. Skulle kunna bli väldigt spännande. Fast det gör iofs inget att vi missar tävlingen både jag och Chilton har blivit lite härligt sommar runda (; Vi håller båda på att komma igång och bli fina till hösten dock.

Karro kläckte veckans kommentar när hon ringde nyss, men jag tror att vi behåller just den för oss själva av någon outgrundlig anledning.

Har varit hundvakt idag, gått på långpromenad och myst.

Nej, hade tänkte skriva något roligt men är för trött så nu blire go natt! Match imorn, då jäklar!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0