Trött!

Trött som få efter en ovanligt effektiv dag, plötslgit händer det. Kanske borde köpt en lott på vägen hem. Har i alla fall nästan städat klart, pluggat massor och tränat fotboll. Vid fotbollen stannar vi upp ett ögonblick. Det släppte idag, prestationsångesten. Det var riktigt roligt igen, och jag var inte ur usel. Härliga tider, strålande tider måtte det hålla i sig till matchen (; Nåja efter tränigen stressade jag hem, strök min skjorta och ja jag hade slips skjorta och väst idag. Plötsligt händer det, borde verkligen köpt en lott idag, Hade nog blivit miljonär, nu får jag leva som fattig student i två år till. Jaja fick som sagt skynda till jobbet och jag hann inte äta innan. Jätteroligt att det var en uteservering och folk satt och åt god restaurang mat som jag bara fick känna lukten av. Livet är en fest!

Har ju sagt att jag ska lägga in bilder. Det var egentligen inte den här men..


Somnar snart..

Trött men glad..


Gammal låt, men jag älskar den!

God natt!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0