Jag undrar..

Ohoo riktigt skön söndag, trots att jag var uppe med tuppen imorse (; Iofs sov jag rätt länge när jag kom hem men hey jag kom upp ialla fall. Ett steg i rätt riktning!

Jag har lagat en fantastisk middag, helstekt fläskiflé, klyftpotatis med lök och Lohmanders hot bearnaisesås. Jag är inte bara full av bra idéer jag kan laga mat också (;

Imorgon är det måndag, ny vecka men även start för mitt nya liv. Det handlar om att vara mer hälsosam, planera skoltid på ett nytt sätt, Chilton ska sättas igång ordentligt efter sommaren och jag ska försöka vara aningens mer sparsam med mina pengar. På tal om pengar, vet ni vad jag har funderar på den här veckan?! Jo att jag ska börja köpa julklappar (; Atllså jag kanske är lite störd men jag kan berätta att som student blir man inte rik, och om man sprider ut julklappsinköpen över månaderna så blir det inte lika smärtsamt för plånboken. Frågan är bara vad ska man köpa?
 
Har städat lite här idag och insåg att jag har massvis med skor, kanske inte helt ovanligt eftersom jag är tjej. Mitt problem är  att jag har massvis med sommarskor inga höst- och vinterskor nästan. Måste åtgärdas! Längtar efter att få jobba på heltid, slippa snåla med pengar hela tiden!

Det är några saker som irriterar mig, Farmville på facebook, det är bilder från folks "farmar" alltså kom igen!!! Jag är less på att det enda jag ser på min "nyhetssida" är bortsprungna kor och får.
Alla fjortisbloggar, eller egentligen jag skiter i vilket för jag läser dom inte så jag lider inte så. Men jag undrar vem läser och varför? Jag hoppas att mina föräldrar låst in mig och inte släppt ut mig förräns jag ändrat attityd om jag hade varit sån när jag var yngre!



Den här låten var med här om dagen, men den e grym och förtjänar att va med igen!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0