Bästa idén..

Alltså jag fick nyss bästa idén någonsin..
Om jag är på krogen och någon kille frågar om han får följa med mig hem, och jag säger ja du kan få SOVA hos mig.
Killen kommer med största sannolikhet inte låta sig avskräckas eftersom han kommer anta att jag betonar SOVA för att spela lite svår. Nåja väl hemma så ska jag säga: Du alltså jag litar inte riktigt på dig, jag vill att du lånar min myströja om du ska sova här (tvångströja), så jag vet att du håller händerna i styr. Mooohahaha, tror ni han stannar kvar ändå? (;

Mamma du kanske kan investera en tvångströja åt mig, så kan du vara trygg att inte killarna försöker talla (;


Jag är full av bra idéer..

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0