9/8 - 09

Wää  jag är hungrig som en varg men kan inte riktigt bestämma vad jag ska äta. Tror minsann att jag ska improvisera en tacopaj, men blir det inte gott kommer jag få ett utbrott. Det betyder också att jag måste åka och handla. Det känns som en utmaning.

Karro har en tävling i sin blogg och jag funderar på om jag också måste ha det nu, kan ju inte vara sämre. På tal om tävling så är det KM i dressyr snart såg jag precis, hmm tror jag hoppar det i år. Varken jag eller Chilton är i någon vidare form. Fast kanske måste kolla om jag är ledig när det är, kanske sammanfaller med fotbollen så då slipper jag ju fundera.

Kanske återkommer och berättar om min paj blev lyckad (;

/tiny


Kommentarer
Postat av: Karro

Vill du gå på dejt med mig? :/

2009-08-09 @ 21:20:14
URL: http://karroj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0