20/8 - 09

Jag tar tillbaka allt jag har sagt om att ni killar inte är konstiga, ni är konstiga fast på ett annat sätt.
Världens bästa F ska flytta till Lund, även om vi inte hunnit umgås i sommar så kommer jag sakna dig tjejen! Hur mycket som helst! Fast då har jag en anledning att åka till Skåne (; Träffa F och få hänga i Skåne, blir inte mycket bättre än så (;

Jag har bott hos mamma och pappa och varit kattvakt i en vecka nu, har gått rätt bra med allergin faktiskt men nu börjar jag längta hem. Älskar min lägenhet och jag kommer älska den ännu mer när jag styrt upp min klädkammare och när byrån är klar. Tror att det kommer bli hur bra som helst!

Har mycket att tänka på, mycket att planera och jag är förvirrad. Jag borde sluta tänka så mycket och bara slappna av.

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0