18/8 - 09

Har sovit kanske två timmar, har så satans ont i armen.. Skulle hem och plugga efter matchen men det blev inte riktigt som jag tänkt. Lät mig övertalas till att åka in till akuten, så här i efterhand varför i helvete skulle jag ens dit?  Iofs med tanke på att jag skrek rakt ut när jag skulle sätta upp håret och knappt kunde duscha hade jag nog åkt in ändå. Men what's upp med puckade läkare? Han undrade varför jag hade armbågen i bandage, ehm eventuellt för att det är där jag har ont härligt när man förstår varandra. Jag fick röntga i alla fall men dom hittade inget konstigt, så det var väl bra. Men jag uppskattar inte att jag kände mig som en hypokondriker, borde kanske satt upp håret för att han skulle fatta att jag har ont. Min kompis som skjutsade in mig sa, men du har du kollat hennes arm den är ehm ganska stor! Han kollade på mina fingrar sa jaja ät ipren. Det är säkert så att det inte fanns något mer att göra, men titta inte ner på mig för att jag råkar ha förbannat jävla ont utan att något är brutet och jag är ingen doktor så jag vet inte men är det inte lite märkligt att han inte ens tittade på armen? Guess what, äta ipren hjälpte inte ett skit så nu ska jag försöka plugga det jag tänkte göra igår kväll eftersom att sova verkar vara helt omöjligt!
Om någon har vägarna förbi och känner för att sätta upp mitt hår så hör av er d:
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0