12/8 - 09

Godmorgon!

Jääj så här tidigt har jag inte vairt uppe sen, hmm kan nog inte minnas sist. Det lite roliga att den senaste kvarten har tre personer hört av sig för att kolla om jag verkligen är vaken, medans mitt pluggsällskap som även skulle agera väckarklocka och ringa mig klockan nio varit knäpp tyst. Eller det var inte riktigt sant för jag messade och frågade om vi kunde ta det imorgon istället, skulle ha åkt in till Falun idag och pluggat internationell ekonomi men det blev ändrade planer. Jag hann inte plocka ur byrån igår så jag tänkte att jag skulle ta tag i det idag. Var ju på en väldigt trevlig spontan middag istället,
 . Hade tänkt hinna rida innan fotbollsträningen, efter det ska jag jobba, Kanske inte helt oväntat (:

Igår fick jag det bekräftat att män inte kan göra två saker samtidigt. Nej det kanske inte är en stor nyhet men ändå något som de flesta män förnekar. Igår fick vi alltså ett erkännande.
- Jag häller upp vin jag då.
- Ja jag lagar mat, jag kan faktiskt inte göra två saker samtidigt.
Tänk om man lyckats fånga den kommentaren på film. Ibland kan det vara så att sitta i soffan och titta på tv är en sak för mycket, lättare om man sover (; höhö.


Nu ropar magen efter frukost, nya försök med bilder idag igen d:

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0