11/8 - 09

Blev inga bilder igår, var way to arg ledsen och frusterad. Matchen gick åt skogen, oavgjort men tro mig vi vann inte 1 poäng vi förlorade 2. Min egen insats, ja vad ska man säga om den.. Hade lika gärna kunnat vara hemma och titta på Lipstick Jungle. Jag var faktsikt usel igår. Prestaionsångesten smyger sig på så fint och gör att allt låser sig och jag blir ännu mer frusterad och då går det ännu sämre. Nåja bättre lycka nästa gång, kan ju knappast gå sämre. Härligt när man spelade bättre med jätteont i halsen och knäskyddet på fel knä.

Idag är stora städ- och pluggdagen. Iofs är alla dagar pluggdagar ett tag framöver men en dag i taget annars får jag nog panik. Det är inte mina favorit ämnen som jag pluggas in kan jag lova. Ska göra ett försök med bilder idag istället.

Ha en fin dag så länge!

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0