10/8 - 09

Match ikväll. Laddar, laddar, laddar, måste gå bra. Vi ska vinna och jag ska vara grym. Jag har höga krav på mig själv, kanske så höga att det låser sig istället. Måste lära mig slappna av en aning.

Annars har jag mest tänkt på att vad grymt det vore att få shoppa en helt ny gaderob. Är så less på mycket av mina kläder. Längtar tills jag pluggat klart och får min första riktiga lön. Härliga tider, men så långt borta. På tal om plugga så måste jag kolla varför jag inte fått några papper från csn, dom pengarna måste jag styra upp annars ser det riktigt mörkt ut. Nåja ska åka in till skolan och hämta lite papper och skriva upp mig för tenta på lördag. Kanske bäst att åka hem och plugga lite sen också (; Tror inte att det ska vara något problem, kanske satsa på VG? Borde göra det.


Tycker det är så fruktansvärt skönt att bo själv, få äta det man vill och bara vara ifred. I like it! Det behövs ensamtid ibland faktiskt.

Nej nu ska jag äta lite fantastisk tacopaj och cykla in till skolan coh stan en sväng. Skulle vilja köpa body butter från body shop. Hoppas den sort jag vill ha finns kvar. Annars blir jag matt!

Ha en bra dag!
Bilder kommer senare om jag hittar sladden till mobilen.
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0