Trött!!

Uhuu vad trött jag är, det värsta är att jag inte kan sova så länge jag vill för jag ska på stallmöte kl 12. Skulle behöva cykla in till stan och hämta min nya fina telefon. När ska jag hinna med det då? Dom stänger ju 15.  Kanske måste cykla in och hämta den innan mötet. Får se fram emot en riktigt slapp söndag! (=

Ska börja jobba redan 17 imorn kväll, så om jag ska orka jobba så länge kanske det är bäst att jag går och sover nu. Fast först 3 saker som jag gjort bra idag:
* Jag har både gått promenad, cyklat till och från stallet och ridit idag.
* Jag har skärpt mig och använt mina ilägg i skorna och använt mitt knäskydd.
* Den tredje tror jag att jag får skriva XXXXXX på. Eftersom det är en personlig sak som inte alla behvöer veta (;

/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0