Jag vill..

- klippa mig. (Bokat tid, får strunta i att äta nästa månad, lätt värt)
- handla nya kläder. Både vardags och fest kläder.
- Skor skor skor (;
- köpa massa grejer till lägenheten som tex: 2 st tv, nintendo wii, nya tapeter, väggord, göra om hela köket.
- ha ett gymkort.
- ha ett par schyssta solglasögon.
- ha en ny bikini. Även om jag ska bada i vassen i sommar så vill man ju va snyggast i vassen d:

Jag är student så om någon har massa pengar över så är det helt okej att skänka till mig. (;

/tiny

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; härligt :)

det går allt!

gör du då?

2009-04-17 @ 15:33:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Granne

Det var ingen dålig lista:)

2009-04-17 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0