Hemma..

.. efter en kvälls jobb. Mm det är en typisk helg i tinys liv, att jobba alltså. Tyck inte synd om mig för det för jag trivs bra med det, för det mesta i alla fall. Det bästa ikväll är att jag haft tillfälle att öva på att skaka tuttar. Hahaha tror jag börjar få in snitsen litegranna. Ibland rör dom på sig liiiiite lite (; Alltid något!
Funderar på om jag ska orka ta mig nåt att äta innan jag går och lägger mig. Hmm lät jobbigt eftersom jag inte har något färdigt hemma får nog bli sängen.
Imorgon kommer det upp kort, för kameran var inte bara med till stallet idag den användes även flitigt.
Har råkat missa att jag har seminarium på måndag, bra Saaandy.. *klappa mig själv på axeln*


Så här glad och crazy ser man ut när man lyckats skaka
lite tuttar d: haha

Hoppas ni sover gott (;
/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0