Förändra!

Jag har varit ute och gått i det helt fantastiska vårvädret och har haft mycket tid att fundera på det här att förändra. Det finns alltid saker i livet man inte är helt nöjd med och vill förändra. Om det är saker som faktiskt går att förändra, gör det! Om det är något som inte går att förändra måste man släppa det och göra det bästa av situationen. Det måste jag bli bättre på, att släppa saker.
Mitt knä är något som jag måste ta tag i att förändra, jag vill kunna promenera utan att få ont. Ska börja med att använda mitt knäskydd mer, inte bara när jag spelar fotboll. Ska börja använda inläggen i mina skor för att avlasta knäna och sist men inte minst stretcha. Måste verkligen skärpa mig för jag vill in i det längsta undvika en operation.

Nu ska jag sola en stund på baklongen innan jag ger mig iväg till stallet. Ska cykla och knäskyddet ska minsann på! (:


/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0