Fiskar..

Ehm alltså vad är grejen med fiskar? Fattar inte vitsen! Fina att titta på? Jaha men då kan jag väl lika gärna titta på en fin tavla. Den behöver varken mat eller underhåll kanske en avdamningen emellanåt.. Jag saknar att ha katt, saknar dock inte allergin. Jag skulle tycka att det var lite mysigt med något annat djur här hemma men nja har nog inte riktigt tid. Och om valet står mellan fiskar och inget djur alls, ja då är jag hellre utan.

På tal om något helt annat så ska jag välja inriktning i skolan, ångesten är stor. Marknadsföring eller redovisning? Lyssna på sitt hjärta eller ta det där det finns mest jobb?

Nu ska jag äta lite, kolla en stund på en film sen sova.

/tiny


Kommentarer
Postat av: lisette

det där med fiskar.,.efter att ha haft både hund och katt som jag fått ta bort pga sjukdom, så provade jag på livet med fiskar. dom är inte roliga nånstans! dom dör mest och så ska man köpa nya. så, köp en tavla istället! =D

2009-04-03 @ 09:53:58
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0