Dålig start till guldkant!

Jag är så nöjd med dagen, det har inte varit någon toppen dag men jag lyckades vända mitt dåliga humör med lite positiva tankar. Det kändes skönt att jag verkligen lyckades, för att slösa en hel dag på att vara en sur bitterfitta på en struntsak verkar väl onödigt. Nej mer positiva tankar åt folket säger jag (=
Att jag hade ett påskägg som låg och väntade på mig på jobbet gjorde att jag fick en liten guldkant på dagen också! Blev lite chockad för först trodde jag att det var min chef men det verkade ju helt sinnessjukt och så var inte heller fallet. Det var goa R som läst i min blogg att jag var lite nere i skorna och ville muntra upp mig! TACK!


En goding som jag tror jag haft med här en gång tidigare. Men den här tål att
lyssnas på igen. Och igen och igen..


/tiny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0