Beslutsångest!

Tilläggas angående min fina lilla morgon kan ju vara att jag var fortfarande inte helt 100% säker på vilken dag det var och om det var morgon eller kv'äll förräns efter att jag pratat med M(;

Just nu håller jag på att fundera på om jag ska gå ut, och i så fall i Borlänge eller Falun? Ska jag kolla om jag kan få jobba? Eller ska jag helt enkelt vara hemma och ta det lugnt? Åååå jag kan verkligen inte bestämma mig! Nästan så nån annan måste bestämma åt mig..

Nu ska jag i alla fall äta frukost sen åka och rida, hann inte äta frukost förra gången jag var uppe höhö (=

Jag har persiennerna nere men jag ser att solen sticker fram, kan det vara så fantastiskt att det är sol och klarblå himmel som väntar där ute? Hoppas det!

/tiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0