3/4 - 09

Godmorgon!
Jag bestämde mig för att sova ut idag, jag ställde alltså ingen väckarklocka. Jag vaknade 8, vad hände där? Lyckades somna om en timme i alla fall, men nu har jag varit uppe och skuttat en stund. Sitter och funderar på om jag ska gå på promenad, och sen äta frukost, eller om jag ska äta frukost och sen promenera. Inga jobbiga funderingar så här på morgonkvisten.
Jag har dock sagt till mig själv, jag är Sandra, jag gör alltid mitt bästa och jag duger precis som jag är. Jag har blivit så mycket bättre på att tänka positivt faktiskt. Jag har lite planer på hur jag ska bli ännu bättre också, för man mår så mycket bättre.

F skällde lite på mig i stallet när jag berättade om en sak som jag inte är så bra på. Det var bra, jag behöver lite skäll på den punkten. Jag ska bättra mig!

Alex och F (och alla andra söta vänner såklart, fast just nu speciellt Alex och F) ni vet att ni får ringa när som helst om ni vill (=

/tiny

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bara för att Du är världens sötaste Sandra också :)

Puss på dig, gullunge!

2009-04-03 @ 22:01:16
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0